Zápis ze zasedání Řídící skupiny 22. 07. 2011
Zápis z 2. jednání Řídící skupiny SPSS konaného dne 22. 07. 2011
Místo a čas jednání: Malý sál KD Osoblaha, 9:00 hod.
Přítomní: dle přiložené prezenční listiny
Program: 1) Úvod – schválení programu a ověřovatelů zápisu
2) Přijetí nového člena ŘS
3) Základní listiny SPSS
4) Informace k probíhajícímu projektu – změna harmonogramu
5) Činnost pracovních skupin
6) Různé
7) Závěr
1) Jednání zahájila Bc. Pavla Bartoníková a přivítala všechny přítomné na dnešním jednání Řídící skupiny. Konstatovala, že pozvánka spolu s programem jednání byl rozeslán členům ŘS podle jednacího řádu. Program jednání má celkem 7 bodů, ověřovateli zápisu byli navrženi Bc. Jana Juřenová a Mgr. Marian Hrabovský. Nikdo z členů ŘS nebyl proti a návrh byl přijat.
Schválen předložený program o 7 bodech, ověřovatelé zápisu Bc. Jana Juřenová, Mgr. Marian Hrabovský.
2) Bc. Pavla Bartoníková představila členům ŘS paní Zdeňku Spurnou, zastupitelku obce Dívčí Hrad, která bude v Řídící skupině SPSS zastupovat uživatele sociálních služeb. O přijetí člena musí podle jednacího řádu rozhodnout členové ŘS. K členství Zdeňka Spurné neměl nikdo z členů ŘS výhrady ani připomínky.
Zdeňka Spurná byla dnem 22. 07. 2011 přijata členem Řídící skupiny SPSS. V ŘS bude zastupovat uživatele sociálních služeb.
3) Základní listiny SPSS byly znovu prověřeny a byly projednány v obou PS. Všechny dokumenty byly rovněž zkontrolovány metodikem SPSS a byly odstraněny některé nepřesnosti. K předloženým listinám neměl nikdo z členů ŘS výhrad.
Základní listiny SPSS byly dne 22. 07. 2011 schváleny Řídící skupinou a budou předloženy na některém z příštích zasedání ZO Osoblaha k jejich vzetí na vědomí.
4) Slova se ujal Bc. Jan Bezděk, aby představil přítomným změnu harmonogramu projektu „Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb na Osoblažsku“, reg. č. CZ.1.04/3.1.03/65.00014. Jde o změnu, která byla potřebná kvůli rozvoji a vzniku sociálních služeb na Osoblažsku a k možnostem financování těchto služeb Moravskoslezským krajem. Harmonogram byl doplněn o aktivitu Plán sociálních služeb na rok 2012. Bc. Jan Bezděk představil členům aktivity, které budou nově realizovány, a úkoly pro pracovní skupiny a řídící skupinu. Členové přijali informaci bez připomínek. Dále se ŘS shodla, že je potřeba znovu zkontaktovat všechny obce, představit jim chystané služby a poukázat na nutnost spolufinancování sociálních služeb s odkazem na Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb MSK 2010 – 2013.
5) Činnost obou PS musí být upravena podle nově schváleného harmonogramu projektu tak, aby v měsíci srpnu a září byla vypracována připomínková verze Plánu sociálních služeb na rok 2012. Zároveň budou vypracovány nové SWOT analýzy.
6)
· Bc. Jan Bezděk představil přítomným výsledky jednání, které proběhlo v minulých týdnech na KÚ MSK s Mgr. Danielem Rychlikem, vedoucím odboru soc. věcí KÚ MSK a s výstupem z jednání pracovní skupiny Moravskoslezského kraje. Vyhlídky na financování sociálních služeb nejsou nijak růžové.
· Představen problém v komunikaci s obcí Bohušov – Bc. Pavla Bartoníková pověřena zasláním dopisu, který zastupitele obce Bohušov upozorní na existující smlouvu o partnerství mezi obcemi a s požadavkem na schůzku.
· Martinem Havránkem byly poskytnuty informace o finančním a všeobecném poradenství, které je zatím poskytováno v bývalé pokladně kina KD Osoblaha. Služba je pro všechny občany zdarma!
7) Bc. Pavla Bartoníková poděkovala všem přítomným za účast na dnešním jednání řídící skupiny SPSS a ukončila jednání v 10:38hod.
Zapsal: Bc. Jan Bezděk, koordinátor SPSS
Schválila: Bc. Pavla Bartoníková, manažerka projektu
Ověřovatelé zápisu: Bc. Jana Juřenová
Mgr. Marian Hrabovský