Zápis z jednání dne 24. 1. 2012
12. 3. 2012
Datum a čas konání: 24. 1. 2012 15:30 hod
Místo konání: Malý sál KD Osoblaha
Přítomni: viz. prezenční listina
Omluveni:
Program: 1) Úvod – schválení programu a ověřovatelů zápisu
2) Harmonogram činností pracovních skupin na rok 2012
3) Organizační záležitosti
4) Diskuze
5) Závěr
Ad 1) Bc. Pavla Bartoníková přivítala přítomné a zahájila první letošní jednání řídící skupiny. Navrhla program jednání o 5ti bodech a jako ověřovatele zápisu navrhla paní Zdeňku Spurnou a Mgr. Danielu Houdkovou. Bez připomínek.
Hlasování: 8 pro 0 proti 0 zdržel se 0 nehlasoval
Program dnešního jednání schválen o 5ti bodech a ověřovatelkami zápisu jsou paní Zdeňka Spurná a Mgr. Daniela Houdková.
Ad 2) Bc. Pavla Bartoníková představila přítomným harmonogram činností pracovních skupin na rok 2012. Nad harmonogramem se rozvinula debata.
Ad 3) Na konci minulého roku požádala Ing. Hana Rousová o uvolnění z řídící skupiny s tím, že ji zaměstnává její zaměstnání v Městě Albrechticích tak, že se nadále nemůže zúčastňovat jednání ŘS. Toto vzala řídící skupina na vědomí a dohodla se, že na některém z příštích jednání bude provedeno doplnění člena řídící skupiny podle domluvy s případným zájemcem.
Ad 4) Rozvinula se diskuze nad spolufinancováním sociálních služeb na Osoblažsku ze strany obcí Osoblažska. K tomu se vyjádřila i starostka obce Osoblaha Mgr. Dagmar Machaňová.
Ad 5) Jelikož nikdo nechtěl nic doplnit, ukončila Bc. Pavla Bartoníková jednání v 17:25 hod.
Zapsal: Bc. Jan Bezděk
Ověřovatelé: Mgr. Daniela Houdková
Zdenka Spurná